söndag 8 december 2013

Söndag 8/12-2013 20:04

DAG: Jaha natt igen då ja och en rätt små kass natt igen, men inte kallt inatt iallafall. Kom ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten sedan till halv ett tiden så gick jag igång med dammsugningen. Så efter detta så kollade jag RixFm och de hade inte kommit upp med nått ännu. Så jag gjorde ett inlägg på deras sida så jag skrev att det har uppehåll. Ja på min sida RixFm alltså. Så sedan gick jag igång med webbprogrammet men tappade lusten när jag gjorde fel på ett ställe. Så jag la ner hade ingen lust att köra idag alls. Börjar nog bli gammal för jag ger upp lätt nu för tiden. Men jag skall ta och göra om tror jag en dag så kör jag igen. Så mer? Jo till tre tiden så körde jag igång ugnen för middagen och så satte jag mig och spelade lite på datorn. Så till halv fyra så gick jag igång med middagen, hade idag kotletter med pommes. Och hade inget att se idag heller så jag spanade på bond på filmkanalen. Så mer? Jo jag återkommer med info om lotto idag på twitter eller så imonn på bloggen om det inte gav nått. Så läste jag ett par kapitel ur Paganinikontraktet idag med innan jag la mig på sägen och väntade på att blogga. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn.

TRÄNING: Ja jag har packat väskan idag och är redo för träningen imonn.

ROMAN: Ja imonn så kör jag igen mina två timmar så vi hoppas på bra sömn inatt.

MUSIK: Ja vi får se idag om jag kan få ihop till en 1000ing så kan jag köpa det jag vill ha mer om detta på twitter idag om det gav nått.

WEBB: Ja har tappat farten på denna punkt jag gör ett fel och sedan så orkar jag inte mer. Men jag skall ta igen det till nästa vecka då skall jag köra igen och göra det rätt. Hoppas jag.

Så inget mer idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: