måndag 23 december 2013

Måndag 23/12-2013 20:32

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt kass sådan igen. Sov dåligt fram till elva tiden fick i mig frukosten. Och gick igång med att packa väskan för min lilla resa. Så kom jag på att jag skulle betala räkningarna och ladda mobilen så jag kom sent iväg idag runt ett tiden så stack jag. Det var mycket folk ute idag och jag fick sitta baklänges och åka från centralen. Så kom hit och fick i mig ett par öl och fisk till middag idag. Nu för ett litet tag sedan fick jag även i mig ett par mackor med julskinka och kaffe som jag inte ännu druckit. Så mer? Nä kommer inte på mer idag tror jag visst. Kan säga att jag tog en starktablett igår när jag la mig men den tog inte alls så bra som den brukar.

TRÄNING: Ja inget på denna punkt idag.

ROMAN: Inte här heller.

MUSIK: Så inte här heller nått.

WEBB: Inte här heller.

Så en kort blogg idag men har inte hänt så mycket idag. Kommer igen imonn och öskar er alla en god jul. Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: