tisdag 17 december 2013

Tisdag 17/12-2013 20:15

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt små kass sådan igen. Men dagen blev ändå rätt bra. Till elva tiden så kom jag ur sängen och fick i mig frukosten sedan gick jag igång med romanen. Så körde den idag fram till 13:30 då jag tog en paus och spelade lite spel. Sedan till två tiden så stack jag till ICA för att handla lite. Fick inte många pengar över idag. Så sedan hem igen och gick igång med middagen till halv fyra tiden. Jo jag fick ett samtal med innan jag stack nä efter jag kom hem så att farsan skulle komma och hämta kaffebryggaren. Så gick igång med middagen hade idag kotletter med klyft och såg ett par serier när jag åt. Så mitt i detta kom farsan och hämtade kaffebryggaren. Så såg mina serier och så till sex tiden så fick jag i mig en mjukis och så satte jag mig och läste ett tag. Jag satt länge idag men då läste jag ut Paganinikontraktet med. Så skall köra igång med Eldvittnet nästa gång jag läser. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Så som jag sa för ett tag sedan så skall jag inte träna mellan jul nä innan jul. Så kör jag igen till nyårs veckan jag såg idag att jag hade kunnat köra men jag tror jag hoppar det en vecka.

ROMAN: Ja lite seg idag men ändå gick det bra idag, skall på det imonn igen.

MUSIK: Nä inget idag.

WEBB: Ja körde inte idag men kanske imonn då jag inte skall ut.

Så inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: