måndag 2 december 2013

Måndag 2/12-2013 20:05

DAG: Jaha natt igen då ja och lite små kass natt trotts att jag tog starka tabletter. Ville inte somna igår utan låg länge innan jag tillslut somnade. Kom till sans till tio tiden och kom ur sängen till elva. Fick i mig frukosten och så gick jag igång med romanen. Körde den idag fram till ett då det var lunch och sedan igen från två till tre. Så efter detta så gjorde jag inte mycket. Men jag fick ett svar på RixFm och de sa att den ligger nere ett tag eller om det var ett par veckor. Så jag skall hålla utkik på hemsidan och gå igång med den igen när den kommer upp. Så mer? Jo jag vann inte nått heller i lördags men det är ju som det brukar vara så. Så mer? Jo jag läste igår med glömde säga det igår. Så mer? Nä kommer inte på mer idag så vi hörs igen imonn med mera strunt då.

TRÄNING: Ja körde idag och det gick bra men lite små seg var jag idag.

ROMAN: Ja det var lite tunt som jag hade på tjejen för idag så tog det slut. Jag hade tänkt ut innan men det gick fort bort så nu kommer jag inte kunna skriva mer förrän till sidan 348 såg jag idag. Ja men jag kanske kommer på mer imonn vi får se.

MUSIK: Ja inget idag.

WEBB: Ja vi får se om jag hinner med det imonn vi hoppas på det, men skall ut och handla med.

Så inget mer idag kommer igen imonn med mera då. Nu säger jag Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: