onsdag 25 december 2013

Onsdag 25/12-2013 20:09

DAG: Jaha då var man hemma igen då ja men till natt igen. Sov bättre inatt även om det regnade inatt med så hade jag nog vänt mig lite så lite bättre sömn inatt. Kom ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten sedan så stack jag till ett tiden. Så vagnen hem och så med en gång ut till ICA för att handla. Så tog ut 500 idag så nu har jag 800 kvar som då skall räcka till den 25è. Blir hårt men det skall nog gå. Så mer? Jo jag fick lite pengar som skall räcka att köpa musikgrejorna kanske redan till fredag om jag hinner. Så mer? Jo sedan när jag kom hem från ICA så laddade jag in musikdatorn och packade upp väskan. Så sedan tog jag det lugnt till tre tiden då jag satte igång middagen. Skulle ha haft revbensspjäll idag men glömde ta med mig detta idag så jag fick ta karréer och pommes. Så såg mina serier idag när jag åt och sedan till sex tiden så ringde morsan och jag fick pilla lite med hennes dator. Så efter detta så la jag mig på sängen fram tills nu. Nej jag läste ur eldvittnet ett par kapitel med innan jag la mig. Så mer? Imonn är ingen träning utan jag skall köra roman hela dagen imonn. Så mer? Jo jag fixade så att morsan kom med på facebook. Nä inte mer idag kommer igen imonn.

TRÄNING: Ja imonn så blir det inget alls men jag skall köra armhävningarna så jag gör dem imonn.

ROMAN: Ja går allt som jag vill så kör jag mina två timmar imonn.

MUSIK: Siktar in mig på fredag så skall jag försöka få tag dem eller så måste jag ta mig ut till dem och beställa om de inte har hemma. Skall ha uppgraderingen till cubase 7 till 7.5 och en förlängningssladd till hörlurarna kommer sluta på runt 900 tror jag.

WEBB: Japp kommer nog inte göra på ett tag men till söndag hoppas jag men jag måste också göra NRJ till nya hemsidan med så vi får se hur det blir med det sedan.

Så inte mer att säga så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: