lördag 7 december 2013

Lördag 7/12-2013 20:06

DAG: Jaha natt igen då ja och en rätt okey natt inatt, men jag vaknade ett antal gånger ändå. Det är rätt kallt här inne i sovrummet det är nog vinden som ligger på så att det kommer in genom ventilen över min säng. För det är kallt och det var det också när det blåste innan, glömde säga det igår. Så jag har vaknat ett antal gånger av att det var kallt. Men jag kollade elementet och det var på så det är blåsten som gör att det är kallt. Så kom ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten sedan gick jag igång med romanen till tolv. Körde den sedan fram till 13:30 då jag skulle gå igång med stretchen men fastnade framför datorn idag igen och kom inte igång förrän till 15:30 med stretchen. Så efter denna så satte jag igång med middagen. Idag hade jag pommes och köttbullar och ketchup såg inga serier idag fanns inget att se idag. Men jag såg på sexan och åt min mat så efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe och så la jag mig och väntade på att klockan skulle slå åtta. Men där emellan så satte jag mig och läste ur Paganinikontraktet ett par kapitel. Så mer? Jo det är lotto idag men de har inte ringt så ingen storvinst idag. Men kanske lite vill ha 1000 till musikgrejorna vi får se tills imonn på twitter eller så till måndag om det inte gav nått. Så mer? Jo jag skall köra webbprogrammet imonn då det inte är hemsidan så tar jag det imonn efter dammsugningen. Så mer? Nä inget mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Japp körde idag träningen som jag skulle och det var som vanligt segt idag men jag fick det gjort ändå.

ROMAN: Ja idag kom jag fram till där jag skulle och kan köra som jag hade tänkt mig. Fick skriva ut en sida idag för skrivaren hade inte gjort det som den skulle för tonen tog slut. Ja slut tog den inte men färgen tog slut på ena sidan. Jag fick ta ut tonen och vända på den ett par gånger så fördelade sig färgen igen och det gick att skriva ut igen. Men denna sidan var knappt jag kunde läsa idag så jag skrev ut igen. Men det gick bra idag.

MUSIK: Ja inget idag.

WEBB: Ja imonn så skall jag köra igen då ja och jag kanske hinner med två kapitel imonn. Vi får se hur det går med det.

Så inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: