torsdag 19 december 2013

Torsdag 19/12-2013 20:18

DAG: Jaha till natt igen och en rätt okey natt men jag vaknade lite tidigt idag. Redan till nio slog jag upp mina blå kom ur sängen till elva tiden. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen. Körde den idag fram till ett sedan igen från två till tre. Efter detta så gjorde jag inte mycket innan det var dags för att sticka till träningen. Så tränade sedan hem och stretch och så middag på det, fick inte i mig allt idag men nu så tar jag ett uppehåll med detta en vecka. Så sedan när jag åt så såg jag family guy och så lite Simsons med. Så mer? Jo jag fick inget samtal igår så ingen storvinst men kanske lite ni får veta idag på twitter om det gav nått. Så mer? Imonn så skall jag klippa mig och handla lite julklappar men jag tänker ändå skriva en timme imonn.

TRÄNING: Ja körde idag och det gick bra cyklade i 37 minuter idag var tidigt klar idag.

ROMAN: Ja som vanligt idag även om jag hade lite segt att komma igång idag.

MUSIK: Ja inget idag.

WEBB: Ja om det blir nått mer innan jag sticker till måndag vi får se hur det går.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: