lördag 14 december 2013

Lördag 14/12-2013 20:16

DAG: Jaha natt igen och en rejält kass sådan inatt, hade svårt för att somna igår men somnade tillslut. Men vaknade igen när min granne kom ur sängen, det hände tre gånger så jag sov illa dåligt inatt. Så kom ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten. Så efter detta så gick jag igång med romanen men idag så gav jag upp efter en timme. Så därefter så gjorde jag inte mycket fram tills det var dags för middag. Hade idag kotletter och klyft och såg en film som jag spelade in igår. Det var inget att spara så jag raderade den. Så mer? Jo jag tog en mjukis till 14:30 och så stretchade jag idag glömde det innan jag gjorde det med. Runt tre tiden så kom jag igång med den sedan var det mat. Så mer? En kass dag idag och som vanligt så började den med en kass natt. Så mer? Jo jag köpte en julklapp idag på waywallet såg det igår på mobilen så jag slog till idag. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn med mera då. Jo det är lotto idag så jag räknar med att få ett samtal idag ni får veta på twitter.

TRÄNING: Ja idag körde jag en seg stretch och det gick bra.

ROMAN: Ja efter kass natt så försökte jag men tappade lusten efter en timme och jag fick knappt nått gjort ändå.

MUSIK: Ja inget på denna punkt idag.

WEBB: Ja imonn så ser det bra ut för denna punkt skall nog inte göra hemsidan så jag hoppas jag kan köra detta imonn.

Så inget mer idag kommer igen imonn med mera då. Tills dess säger jag Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: