söndag 22 december 2013

Söndag 22/12-2013 20:20

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt kass sådan igen, vaknade ett otal gånger under natten och även på morgonen så var jag vaken länge. Så idag tänkte jag att jag ligger kvar till tolv innan jag går upp. Och som vanligt när jag ligger länge så fick jag ont i nacken så även idag framåt kvällen. Så kom upp och fick i mig frukosten sedan gick jag igång med dammsugningen. Så innan detta så uppdaterade jag hemsidan. Så efter detta så gick jag med en gång igång med webbprogrammet. Körde det idag fram till tre tiden. Så till halv fyra så körde jag igång med middagen hade idag pommes och köttbullar. Så såg på teven men inget inspelat idag alls så jag spanade lite på filmkanalerna och annat. Så mer? Jo jag fick inget samtal igår och vann alltså inget på lotto men kanske lite ni får spana på twitter idag eller så tills imonn på bloggen så får ni veta att det inte gav nått. Så mer? Jo ett par dagar så kommer jag blogga från Mölndal sedan kommer jag hem och så sticker jag igen ett par dagar till över nyår.

TRÄNING: Ja skall köra armhävningar på måndag och torsdag och även lördag har ju gått igång med 20 så jag får hålla på det över pausen med träningen.

ROMAN: Ja idag var det inget på denna punkt.

MUSIK: Ja inget på denna punkt idag.

WEBB: Ja körde ett kapitel idag och det gick bra det var målning idag.

Så inte mer att säga idag så jag säger väl Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: