torsdag 5 december 2013

Torsdag 5/12-2013 20:21

DAG: Jaha natt igen då ja och en rätt okey natt inatt, sov fram till tio tiden och kom sedan upp ur sängen till elva tiden. Fick i mig frukosten och så gick jag igång med romanen. Körde den först till ett sedan från två till tre. Så sedan till halv fyra tiden så stack jag till träningen. Tränade sedan hem och stretch och så middag, såg family guy när jag åt detta. Så mer? Jo jag har en kopp cappuccino som står i köket som jag skall inmundiga efter bloggen. Så fick svar på lotto igår men bara på jokern så kanske lite idag ni får se på twitter idag om det gav nått. Så mer? Kallt idag och blåsigt med när jag gick ut till gymmet. Men regnet hade uppehåll när jag gick hem idag. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Japp det gick bra idag och jag gjorde en övning som jag missade i måndags ändå var jag tidig idag klar.

ROMAN: Ja körde mina två timmar idag och det gick så där idag. Men jag har inte kommit till det stycket som jag skall ännu. Så jag går igenom fram till sidan 429 då jag skall köra igång igen.

MUSIK: Ja inget på denna punkt idag.

WEBB: Ja imonn så kanske jag inte kör men till lördag tänkte jag men vi får se imonn.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: