söndag 1 september 2013

Söndag 1/9-2013 20:10

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt kass sådan igen, värst var morgonen sov illa då. Kom ur sängen till halv tolv idag och fick i mig frukosten. Sedan så satte jag igång att dammsuga efter detta så gick jag igång med hemsidan. Ja innan detta i morse så gjorde jag uppdatering på statistiken på hemsidan sedan fick jag i mig frukosten. Så hemsidan jag gjorde uppdateringen på RixFm och la upp på twitter och facebook med. Så undertiden jag gjorde detta så körde jag diskfragmenteraren så jag fick upp farten lite på datorn det hade gått över 12% så jag körde den idag. Det var lite segt att köra den första uppdateringen jag gjorde på statistiken så jag körde den då. Så mer? Jo jag spelade lite och så gick jag igång med maten hade idag karréer och pommes. Skulle idag ha sett min serie men de hade flyttat den till nästa vecka. Så jag spanade inte på nått undertiden jag åt jo jag hade teven på men såg inte på något speciellt. Så efter detta så fick jag inte i mig någon lunch idag heller. Jag hade slängt något i sopkorgen och det luktade gris så jag fick ta och slänga detta och skura rent med. Så jag la ner lunchen idag. Efter detta så satte jag mig och läste ur under kupolen idag satt jag länge och läste. Så efter detta så la jag mig på sängen och väntade på att klockan skulle slå åtta. Så mer? Jo jag hoppas jag får boken imonn kommer nog inte hinna hämta den imonn men till tisdag så sticker jag nog ut om den har kommit. Skall läsa sedan PHP och så HTML 5 och så java och AJAX efter detta. Så är jag klar sedan med webbprogrammen så kan jag sedan köra det andra. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn med mera då.

TRÄNING: Japp har packat väskan idag och är redo för träningen imonn.

ROMAN: Ja idag har jag tänkt lite till på roman två och jag har kommit på mera att lägga till så jag hoppas att det är nog sedan när jag skall gå igång. Men imonn så kör jag som vanligt två timmar.

MUSIK: Ja till onsdag hoppas jag att jag kan få till lite på denna punkt. Till tisdag skall jag ju träffa min trumkompis på lite java.

Så inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: