torsdag 26 september 2013

Torsdag 26/9-2013 20:08

DAG: Jaha natt igen då ja och en rätt kass natt kunde inte somna igår trotts att jag tog starktablett. Låg fram emot två tre innan jag tillslut somnade sov sedan så där. Kom till sans till elva tiden och fick i mig frukosten. Sedan gick jag igång med dreamweaver körde den idag fram till ett då det var lunch och sedan igen från två till tre. Så efter detta så väntade jag på att klockan skulle slå fyra då stack jag till träningen. Sedan hem och stretch och så middag på det, idag var det rätt gott. Såg på family guy när jag åt. Så mer? Jo jag vann inte nått på lotto igår heller men det är ju som vanligt. Jo jag kollade mina mail idag och det fanns en lösning på mitt problem och nu är backupen igång igen. Tack för det storegate! Så mer? En bra dag idag trotts lite små kass natt så gick allt bra idag.

TRÄNING: Ja träningen gick bra idag och nu är det bara lördag kvar så är veckan över för träning.

ROMAN: Nä inget idag och inte heller ett brev idag men de har nog mycket att göra.

MUSIK: Ja om allt går som jag vill så skall jag se om jag inte kan får till ett komp imonn.

WEBB: Ja övningen skulle ta två timmar och en kvart men jag satt två timmar och har längre kvar än en kvart. Men det gick bra idag allt fungerade som det skulle en bra dag.

Japp inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: