onsdag 18 september 2013

Onsdag 18/9-2013 20:09

DAG: Jaha till natt igen då ja och rätt kass sådan igen, sov rätt dåligt fram till sex tiden. Efter detta så låg jag vaken och slumrade två gånger då i tio minuter i stöten. Men till tio tiden när jag kände att nu skulle jag nog kunna somna igen så satte grannen igång stereon. Så det blev ingen mer sömn efter detta, kom ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten. Så efter detta så satte jag igång med romanen, men idag så nä det gick inte alls idag så jag la ner. Till ett tiden så stack jag till ICA för att handla lite bland annat kaffe som jag inte har haft på en vecka har inte haft pengar till det. Men idag skulle morsan och farsan komma jag fyller år idag så  jag tänkte måste ta ut ändå lite. Så jag snodde 100 från tandläkar pengarna och köpte två brukar. Så sedan hem igen och till tre tiden kom morsan hon fick färdtjänst och så till fyra kom farsan. Han åkte vagnen. Så sedan fick vi köpt lite kina mat och åt den. Det var gott länge sedan jag åt detta. Och till sex tiden så stack farsan och morsan som tog färdtjänst till 18:30 tiden. Då satte jag i mig ett par vårrullar till lunch idag. Såg inte mina serier idag tar det en annan dag. Så mer? Jo jag är ett år äldre nu men jag har kommit upp så pass långt i åren att jag inte vill säga hur gammal jag är, eller ung jag är. Om ni inte vet så är jag rätt gammal nu.

TRÄNING: Ja idag packade jag väskan och är redo för träningen imonn.

ROMAN: Ja taskig natt och kass morgon så jag orkade inte med idag jag satt en halvtimme sedan gav jag upp för idag. Hoppas jag sover bättre inatt.

MUSIK: Ja hoppas jag sover bättre tills tisdag Så hoppas jag att jag kan få till ett komp till.

WEBB: Ja till fredag så kör jag igen på denna punkten då hoppas jag att jag kan få till filen så att den inte är fel på annars kommer jag inte vidare. Så vi får se till fredag då det är tvätt.

Japp fick lite mat med av morsan lite fläsk ja rätt mycket som jag la in lite i frysen och lite i kylen jag har ett tag fram över. Och en ribben stek tror jag att det var den delade jag och la in i frysen den med. Jag får tacka alls om har grattat mig idag så hörs vi igen imonn. Så nu var det allt för idag och jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: