torsdag 12 september 2013

Torsdag 12/9-2013 20:20

DAG: Små kass natt igen vaknade till nio tiden och låg sedan fram till elva innan jag gick upp. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen. Körde den idag fram till ett sedan från två till tre. Så efter detta så var det att vänta på att klockan skulle slå fyra. Jo fick mail igår och jag vann inte nått på lotto i onsdags, men det är ju som det brukar vara så. Så mer? Jo fick en uppdatering igen i morse men mer om detta nedan. Så mer? Jo jag fick erbjudande från comhem igår så jag skall imonn köpa nytt tänkte jag men det beror på vad det kostar med. Har pengar men vill inte lägga ut för mycket så vi får se tills imonn. Ja mer? Nä inget mer idag kommer igen imonn med mera då.

TRÄNING: Ja körde idag men var rätt seg på slutet idag så jag var tio sen idag.

ROMAN: Ja jag fick mina två timmar idag och det gick så där idag men okey på det hela taget ändå.

MUSIK: Ja till nästa vecka skall jag se om jag inte kan få till ett komp till tisdag kanske.

WEBB: Ja fick en uppdatering idag igen och var lite nervös för att den skulle krångla men det gjorde den inte. Hoppas att jag hinner med detta imonn skall ringa ett par samtal med så vi får se.

Japp dagen är till ända och jag säger som jag brukar Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: