onsdag 4 september 2013

Onsdag 4/9-2013 20:13

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt kass igen. Vaknade och somnade fram till nio tiden efter detta så låg jag fram till elva innan jag gick upp. Fick i mig frukosten och så drog jag igång med romanen, körde den idag fram till 13:30. Efter detta så gick jag och väntade på att klockan skulle slå tre så jag skulle gå igång med middagen. Tidigt middag idag eftersom jag skulle ut och träffa min kompis. Så såg min serie idag när jag åt och så till 16:30 så stack jag. Tog mig till stället men jag kom inte ihåg var det var så jag irra om kring ett tag innan jag hittade rätt. Och stället vi skulle till stängde till 18:00 så vi fick ta annat ställe. Så satt och snackade lite sedan gick jag hem idag tog en halvtimme 40 minuter att komma hem. Men jag sparade kortet på pengar hade inte mycket på kortet idag. Så och nu är jag här. Idag är det lotto så jag räknar med era tummar idag så får ni veta på twitter om det gav nått. Så mer? Jo jag har läst lite ur webboken idag med satte mig efter romanen ett tag och läste lite.

TRÄNING: Ja då skall jag köra imonn igen vi hoppas på bra sömn så skall det nog gå bra.

ROMAN: Ja fick mina en och en halvtimme idag igen. Det gick så där idag men jag var rätt seg.

MUSIK: Ja vi får se när jag kan gå igång igen med detta kanske till tisdag eller onsdag.

WEBB: Ja lite blev det idag läste fram tills jag kom till HTML som inte finns några övningar med så jag tänkte stoppar här. Kör igen till fredag under tvätten.

Japp inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: