måndag 2 september 2013

Måndag 2/9-2013 20:05

DAG: Jaha natt igen då ja och en rätt kass sådan inatt, sov dåligt och vaknade till nio tiden. Låg sedan vaken till elva innan jag gick upp och fick i mig frukosten. Sedan gick jag igång med romanen körde den idag fram till ett sedan från två till tre. Efter detta så gjorde jag inte mycket idag. Jo jag stack till träningen till fyra sedan hem och så stretch och så middag såg på family guy när jag åt. Så fick ett sms igår och då ändrade vi dagen till onsdag för träffen. Så mer? Jo jag har inte fått boken ännu trodde nog att den skulle komma idag men inte heller. Får hoppas att den kommer tills imonn så jag kan gå igång med det nya programmet. Så mer? Jo jag vann inte nått på lotto heller men det är ju som det brukar vara så. Men till denna vecka då smäller det till. Eller hur? Så mer? Små kass dag idag men jag var seg hela dan idag efter kass natt.

TRÄNING: Ja idag var jag sen med tio minuter men jag var seg idag med så.

ROMAN: Japp fick mina två timmar idag även om jag var rätt seg idag så gick det bra.

MUSIK: Ja går allt som jag vill så skall jag imonn köra en inspelning hoppas jag. Träffen är ju ändrad till onsdag.

Japp inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: