fredag 13 september 2013

Fredag 13/9-2013 20:07

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass sådan igen. Somnade inte som jag ville igår och låg länge innan jag tillslut somnade. Sov sedan kasst fram till elva tiden, kom upp och fick i mig frukosten. Men sedan så la jag ner allt för idag stack till ICA för att handla lite och tog ut mina sista 400. Så jag får leva snålt nu fram till den 25è. Så sedan satte jag igång med skannern på båda datorerna och så fick jag ladda in ny java jag måste ha utvecklings java nu när jag har Adobes grejer. Så sedan till halv fyra tiden så gick jag igång med middagen. Hade idag köttbullar och klyft såg mina serier. Och tog en mjukis till lunch idag. Jo jag ringde med till comhem men de hade inte bra erbjudanden och det var dyrare nu så jag köpte inget idag. Så mer? Nä nog för idag ses igen imonn lite piggare då hoppas jag.

TRÄNING: Ja inget på denna punkt idag.

ROMAN: Inget här heller med kass natt.

MUSIK: Ja inte här heller.

WEBB: Samma här men imonn hoppas jag att jag hinner med lite.

Så dagen är till ända och det känns rätt bra efter kass dag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar Ledsen

Inga kommentarer: