söndag 29 september 2013

Söndag 29/9-2013 20:13

DAG: Jaha natt igen då ja, och en rätt kass sådan igen sov dåligt fram till tio tiden kom ur sägen till elva. Fick i mig frukosten och så drog jag igång med dammsugningen till tolv. Efter detta så var det hemsidan som gällde idag var det bara 307 på spotify sidan och 356 på startsidan. La upp på facebook och twitter med idag efter detta så gick jag igång med träningsmaten. Steket detta och sedan har jag pillat med datorerna ja musikdatorn var det faktiskt. Jag drog igång den och fick inte nått att fungera som det skulle så jag fick tillslut starta om men det ville den inte heller. Så jag fick göra en felaktigt avstängning då gick det att få igång den igen. Sedan var klockan redan tre och jag gick igång med middagen. Idag hade jag kotletter med klyft och pepparsås till såg min serie idag när jag åt. Så sedan tog jag hamburgare till lunch men skulle inte gjort detta för jag orkade inte äta upp idag. Så mer? Jo kan meddela att jag har lagt upp nya ringsignaler till mobil för ett tag sedan. Ni går in på www.henrikporali.se och sedan klickar ni mobilsignaler och så musik där finns det loop signaler som är bra. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn. Jo det är lotto som jag idag ser så ni får hålla utkik på twitter om det gav nått idag annars imonn på bloggen om det inte gav nått. Nu är jag nöjd för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja väskan är packad och jag är redo för träningen imonn.

ROMAN: Ja har bestämt mig för att hålla upp en vecka till så hoppas jag att jag hittar inspiration igen.

MUSIK: Japp till tisdag så skall jag se om jag inte kan få till ett komp igen.

WEBB: Ja två timmar imonn igen så jag hoppas komma igenom nästa kapitel då.

Ja då var det slut för idag och jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: