måndag 23 september 2013

Måndag 23/9-2013 20:19

DAG: Jaha natt igen då ja och en rätt okey natt men jag vaknade ett antal gånger under natten men sov rätt bra på morgonen. Kom ur sängen till elva och fick i mig frukosten. Så efter detta så gjorde jag inte som jag brukar jag skrev inte nått idag. Utan jag satte mig och gjorde dreamweaver körde det hela dagen idag. Först fram till ett då det var lunch och sedan från två till tre. Efter detta så väntade jag på att klockan skulle slå fyra. När den gjorde detta  så stack jag till träningen sedan hem och stretch och så middag. Idag såg jag på sjuan ett tag innan jag slog tillbaks till sexan och family guy. Så mer? Jo jag vann inte nått på lotto men det är ju som det brukar vara så. Så mer? Har gått bra idag trotts att jag inte skriver men jag hoppas gå igång igen om ett tag. Vi hoppas jag får inspiration om ett tag.

TRÄNING: Ja träningen gick bra idag och jag var lite sen idag men bara tio minuter.

ROMAN: Ja på denna punkt är det inget ett tag framöver.

MUSIK: Ja nu hoppas jag att jag kan få till ett komp imonn skall gå på det till två tiden.

WEBB: Ja idag gick det bra en sak blev fel men jag kunde fixa till den idag. Så filen är ett fel på nu men det är knapparna som inte är som de skall. Annars så har jag lyckats med allt. En bra dag idag.

Så inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: