tisdag 17 september 2013

Tisdag 17/9-2013 20:07

DAG: Jaha till natt och en rätt små kass sådan igen. Sov rätt dåligt inatt fram till nio tiden efter detta så sov jag inte mer inatt. Kom ur sängen till elva och fick i mig frukosten. Sedan gick jag igång med romanen körde den idag fram till 13:30. Då satte jag mig och skulle spela trummor men la ner, mer om detta nedan. Så sedan gick jag igång med dreamweaver körde det idag ända fram till tre tiden. Men mer om detta nedan. Så till tre tiden så gick jag igång med middagen. Hade idag karréer med pommes såg mina serier när jag åt. Så och efter detta till sex så fick jag i mig en mjukis. Så fick jag ett samtal idag med. Så mer? Rätt små kass natt och dag idag, men mer om detta nedan. Kort blogg idag.

TRÄNING: Ja fick inte ont i nacken igår så det är inte armhävningarna det är nog att jag sitter läge och tittar på teven. Satt idag men då satt jag tillbaka lutad så kände inget idag av det. Vi får se om jag kommer på vad det är en dag.

ROMAN: Ja idag gick det trögt men jag satt mina en och en halvtimme idag.

MUSIK: Ja satte mig idag och satte igång med kompet men tappade lusten idag så jag la ner för idag. Skall gå på det till nästa vecka istället hoppas den veckan blir bättre än denna.

WEBB: Ja som jag sa innan så gjorde jag ett par fel innan och idag så satte det stopp för allt. Jag får ta en gammal fil och göra om allt igen så det blir rätt. Jag satt idag i två timmar innan jag upptäckte att det inte går med den filen måste göra om. Imonn blir inget men till fredag så skall jag gå ikapp igen.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar Ledsen

Inga kommentarer: