onsdag 11 september 2013

Onsdag 11/9-2013 20:15

DAG: Jaha natt igen då ja och en rätt kass sådan igen. Vaknade ett otal gånger fram till tio tiden. Efter detta så låg jag till elva innan jag gick upp och fick i mig frukosten. Så efter denna så gick jag igång med romanen, körde den idag fram till 13:30. Så sedan satte jag igång med musiken idag strulade det men gick tillslut. Efter detta så testade jag att installera om Photoshop och nu gick det som det skulle jag pustade ut efter tre dagar med fel så gick det tillslut. Sedan körde jag dreamweaver igen och idag ville det inte alls jag höll på med en grej i en timme idag innan jag kom på hur det skulle vara. Men mer om detta nedan. Så sedan till lite innan fyra så gick jag igång med middagen. Idag hade jag stillahavsflundra och potäter och majonnäs det var illa gott. Fick detta av morsan när farsan var här och det är tur för jag tror inte att maten kommer att räcka. Så såg mina serier när jag åt och till sex tog jag lunch med idag. Så efter detta så har jag dragit mig och väntat på ett telefon samtal från svenskaspel men det har inte kommit idag så ingen storvinst men kanske lite. Ni får spana på twitter om det gav nått eller inte. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn med mera då.

TRÄNING: Ja jag har packat för imonn och är redo för att köra hoppas bara på bra sömn så skall det nog gå bra.

ROMAN: Jaha kom igång rätt bra idag för jag lät Photoshop vara idag och gjorde inte som igår när jag gick igång med den med en gång. Fick ur mig rätt mycket idag och är nöjd med dagen.

MUSIK: Ja äntligen så körde jag men det gick trögt idag fick göra om ett antal gånger innan jag satte det tillslut. Men nu är andra triolen gjord och jag skall gå på den tredje sedan är jag klar med trioler och skall gå över till fjärdedelar.

WEBB: Japp idag så uppdaterade jag och då gick det så de har fixat problemet som fanns innan. Det är en nackdel med program som uppdateras hela tiden det kan bli fel på en uppdatering och då ligger man illa till. Och jag fick det inte att fungera men tillslut så gick det när jag fattade vilken panel det var. Problemet är att boken är på engelska och programmet är på svenska så boken säger en sak och det är inte det panelen heter utan vad de kallar den. Och det går inte att översätta till svenska för det är helt andra ord de använder då. Men tillslut så fick jag det att fungera och jag la sedan ner för dagen. Jag höll på en timme med en sak innan jag fick det att fungera så jag la ner sedan. Det hade varit bättre att de hade programmet på engelska än att översätta det.

Så inte mer idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: