måndag 30 september 2013

Måndag 30/9-2013 20:22

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass sådan igen och detta trotts att jag tog starktablett. Sov kasst hela natten fram till tio, tänkte då jag ligger till halv innan jag går upp. Och till halv så gick jag upp men det var inte halv elva utan halv tolv, måste ha somnat där emellan. Så när jag var klar med allt så var klockan redan ett och jag fick i mig frukosten sedan gick jag igång med lunchen med en gång. Så efter detta så gick jag igång med dreamweaver och körde den idag fram till halv fyra. Så till fyra stack jag till träningen och sedan hem igen. Stretch och så middag på det såg family guy och sedan lite Simsons och nu är jag här. Så mer? Jo jag vann inte nått igår heller ja det var ju till lördag men såg det igår. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn med mera då.

TRÄNING: Japp idag var jag sen med femton minuter men jag hade kass natt med så.

ROMAN: Japp håller upp en vecka till.

MUSIK: Ja om allt går som jag vill så skall jag köra imonn hoppas på att få till ett komp.

WEBB: Ja kass natt och kass morgon men jag fick till ändå idag dock så hade jag sparat fel fil idag så jag fick det inte att fungera. Men det skall jag rätta till imonn tänkte jag.

Nu är det inte mer för idag så jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: