lördag 31 augusti 2013

Lördag 31/8-2013 20:13

DAG: Jaha natt igen då ja och en rätt kass sådan igen. Vaknade ett otal gånger fram till tio tiden efter detta så låg jag fram till elva innan jag gick upp. Fick i mig frukosten och så drog jag igång med romanen. Körde den idag fram till 13:30 då jag satte mig och laddade in allt från Adobe i denna datorn och sedan också i musikdatorn. Det tog en illa tid så jag stack till ICA  för att handla lite undertiden den gick. Köpte för mina sista 82 kronor idag skall till tisdag ta ut lite till av de 800 jag har kvar får leva snålt fram över. Så när jag kom hem så laddade jag in lite till och så var jag klar med Adobe för dagen. Nja lite till gjorde jag jag spanade lite på filmer på Adobe innan jag var klar för dagen. Så gick igång med stretchen till 15:30 och gick igång med middagen till 16:00 hade idag korv och pommes. Såg på min serie idag när jag åt och efter detta så la jag mig på sängen ett tag. Så just innan jag gick igång med bloggen så såg jag att det fanns ny bios till musikdatorn har ju haft problem med den ett tag. Så jag skall testa om det är borta nu när jag uppdaterade ser det till 20:30 tiden om den då går att starta igen. Så mer? Jag har nu 129 Gb på hårddisken så nu skall jag inte ladda in mer. Jo lite till skall in men det är små program sedan. Så mer? Jo jag såg att i fredags så skickade de boken jag beställde hade jag haft råd så skulle jag tagit snabb leverans. Jag beställde i lördags och den gick på fredagen så till måndag tisdag skall jag ha den. Och jag vill komma igång så jag hoppas att den kommer till tisdag. Så mer? Jo det är lotto idag men ingen har ringt så ni får spana på twitter om det gav nått.

TRÄNING: Ja körde min storstretch idag och idag gick det riktigt bra för jag var varm efter att jag hade varit ute.

ROMAN: Ja vi får se till nästa vecka om jag får några svar då. Återkommer om detta när det kommer svar.

MUSIK: Ja idag såg jag att det fanns uppdatering till biosen så jag hoppas att detta rättar till felen jag har med den när den skall somna och sedan vakna igen. Nu får uppdatering tills imonn.

Japp inte mer idag kommer igen imonn men får nu så Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: