söndag 25 augusti 2013

Söndag 25/8-2013 20:12

DAG: Jaha natt igen då ja och inatt sov jag till sex innan jag vaknade. Men somnade om igen fram till tio tiden gick upp till elva och fick frukosten i mig. Så sedan till tolv tiden så gick jag igång med dammsugningen. Så efter detta så var det hemsidan som gällde idag trodde jag att RixFm hade slutat med mestspelade så jag la in detta men såg sedan att de hade flyttat den. Så jag la upp på spotify sidan 302 och 350 på startsidan. Så efter detta så gick jag igång med träningsmaten gjorde kyckling med svamp idag i gräddsås. Så mer? Jo till tre tiden så gick jag igång med middagen. Hade idag fläsk med löksås och potpäror och såg en serie och sedan gick jag igång med en film. Men jag hann inte se hela filmen idag så jag sparar tills en annandag. Det var hobbit som jag såg idag men jag satt till sju och stängde sedan av för idag. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn med mera jo lotto jag fick inget samtal igår så ingen storvinst men kanske lite. Vi får se tills i dag på twitter där får ni veta om det gav nått. Eller så imonn på bloggen om det som vanligt inte gav nått. Så mer? Nä inget mer idag kommer igen imonn med mera då.

TRÄNING: Ja har inte packat väskan idag skall göra det nu efter bloggen tänkte jag. Så hoppas vi på bra sömn så skall det nog gå bra.

ROMAN: Ja imonn så skall jag köra mina två timmar om jag bara sover så.

MUSIK: Ja till onsdag hoppas jag att jag kan få till en trumsignal till.

Då var det inte mer för idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: