måndag 5 augusti 2013

Måndag 5/8-2013 20:09

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt okey natt. Kan inte komma ihåg att jag vaknade innan nio idag. Kom ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten. Sedan gick jag igång med romanen körde den fram till ett sedan från två till tre. Så mer? Jo efter detta så var det att vänta på att klockan skulle slå fyra när den gjorde detta så stack jag till träningen. Tränade sedan hem och stretch och så middag på det, såg på family guy när jag åt. Men jag hade gjort alldeles för lite potatis som jag också trodde. Blev inte mätt idag alls men det går gå. Så sedan satte jag igång med denna blogg. Så mer? Nä kommer inte på mer idag blir en kort blogg idag.

TRÄNING: Ja körde idag och var lite sen idag med men bara tio minuter det är tungt med benen så det tar tid. Men träningen gick bra idag.

ROMAN: Ja fick mina två timmar idag och det gick bra men som jag sa innan så har jag ingen aning om vad jag skall göra sedan.

MUSIK: Ja om allt går bra så skall jag imonn spela in lite trummor hoppas då att jag får det rätt. Ni får veta imonn.

Japp dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: