tisdag 27 augusti 2013

Tisdag 27/8-2013 20:04

DAG: Jaha natt igen då ja och rätt okey med inte så många vak inatt. Kom till sans till nio tiden efter detta så somnade jag inte igen utan kom ur sängen till elva tiden. Fick i mig frukosten och så väntade jag på att klockan skulle slå tolv ja jag väntade till halv ett innan jag gick idag. Jag stack till frisören och fick mina lockar klippta sedan till ICA och handlade upp mina sista slantar. Nä jag har nu 80 i små pengar kvar så jag får inte köpa mer denna veckan. Så sedan hem igen och gjorde inte mycket idag spelade lite men det gick inte något vidare idag. Så sedan satte jag mig vid musikdatorn och kollade lite och uppdaterade lite de nya webbläsarna. Så sedan såg jag att klocka slog fyra och jag gick igång med middagen. Hade idag fläsk och mos och löksås såg mina serier idag när jag åt och filmen med som jag såg lite på innan. Tog ingen lunch idag utan jag tog en mjukis idag till 14:30 tiden så jag la ner lunch idag. Så mer? Jo jag sms:a min trumkompis idag men har inte fått svar ännu. Sedan så satte jag mig och läste lite ur under kupolen. Så det var allt för idag.

TRÄNING: Ja har inte gjort nått på denna punkt idag så inget att rapportera idag.

ROMAN: Ja imonn så kör jag igen då vi hoppas på bra natt så.

MUSIK: Ja tills imonn då skall jag se om jag kan få till en inspelning då.

Japp inte mer idag kommer igen imonn med mera då. Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: