onsdag 21 augusti 2013

Onsdag 21/8-2013 20:05

DAG: Jaha natt igen då ja och en rätt små kass igen, fan vet vad det är om det var värmen så är ju den borta nu. Om det inte har ersatts av yrsel nu då. Ja sov kasst igen kom ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten. Sedan gick jag igång med romanen körde den idag fram till 13:30 då jag tänkte gå igång med musiken. Men så blev det inte idag mer om detta nedan. Så jag satte mig och spelade lite spel ett tag sedan så gick jag igång med middagen. Hade idag hamburgare med stripes och såg mina serier idag när jag åt. Ja efter detta så såg jag också filmen som jag började på för ett par dagar sedan. Den var så där men gick ner. Så tog ingen lunch idag hade inte lust till det idag. Så mer? Jo det är lotto idag men de har inte ringt så ingen storvinst men kanske lite ni får se på twitter idag eller imonn. Annars så vet ni till fredag om det inte gav nått. Så mer? Jag hoppas att jag kan köpa webbprogrammet till nästa vecka jag får reda på detta till söndag om pengarna räcker. Vi får se. Så mer? Halv kass dag idag men som vanligt så börjar det med kass natt, hade hoppats på att det skulle bli bättre men men.

TRÄNING: Ja jag har packat väskan idag så vi hoppas på bra sömn så kommer allt gå som det brukar hoppas jag.

ROMAN: Ja tror jag kommer bli klar till nästa månad med detta så hoppas jag att jag har fått svar från förlaget då. Men jag tar det lugnt fram över så får vi se vad som händer.

MUSIK: Ja idag så skulle jag ha kört och jag satte mig och lärde mig kompet idag men hade sedan ingen lust att köra idag alls. Så jag tar det en annan dag till nästa vecka tänkte jag.

Så inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: