torsdag 15 augusti 2013

Torsdag 15/8-2013 20:18

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt bra natt vaknade inte förrän till sju tiden idag. Men somnade om igen fram till tio tiden. Kom upp och fick i mig frukosten och så gick jag igång med romanen. Körde den idag fram till ett då det var lunch och så igen från två till tre. Så mer? Jo till fyra tiden så stack jag till träningen var lite sen idag men sedan hem och stretch. Så var det middag och idag smakade det inte så gott. Såg på family guy när jag åt och lite Simsons med därför är jag sen idag. Så jo jag fick inget samtal och inget mail igår så ni får veta idag på twitter om det gav lite. Eller så imonn om det som vanligt inte gav nått. Så mer? Nä kommer inte på mer idag så vi ses igen imonn. Jo en sak jag la upp lite ändringar på hemsidan igår. Kollade upp lite länkar som inte gick dit de skulle och lite annat med.

TRÄNING: Jaha körde idag och var tio minuter sen men jag kände mig lite seg idag. Trotts bra natt men jag har ju inte sovit bra på länge så det kräver mer än en natt för att jag skall bli pigg.

ROMAN: Ja idag gick det lite bättre att köra och jag har kommit på vad jag skall göra sedan efter denna rundan.

MUSIK: Ja kanske imonn så skall jag köra lite en trumsignal tänkte jag men vi får se hur det går med det imonn.

Japp inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: