tisdag 6 augusti 2013

Tisdag 6/8-2013 20:06

DAG: Jaha natt igen då ja och en rejält kass sådan igen. Vaknade redan till tre tiden och låg sedan fram till fem innan jag lyckades somna igen. Sov sedan så där fram till elva då jag gick upp. Fick i mig frukosten och så gick jag igång med romanen, körde den idag fram till 13:30. Så jag gick igång med musiken ett tag men det gick inte som jag ville idag heller. Tänkte idag ta mig ut och handla lite med sköt upp detta till fredag eller imonn. Vi får se hur jag gör med det idag så gick jag inte ut iallafall. Så gick igång med middagen till tre tiden hade idag fiskpinnar och potatis och majonnäs. Såg på min serie när jag åt var bara en idag. Så sedan så var inte klockan så mycket så jag degade fram till fem då jag diskade och fick i mig mina tabletter. Så sedan till sex tiden så fick jag i mig lunch har missat detta ett tag. Så jag tänkte komma igång med det igen. Har gått ner från 99 till 96 och då har jag slarvat med lunchen ett tag. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn med mera då.

TRÄNING: Japp skall packa imonn igen så jag är redo för träningen till torsdag.

ROMAN: Japp körde mina en och en halv timme idag och det gick bra men vad jag skall göra sedan vet jag inte.

MUSIK: Ja körde igång igen idag och det gick inte alls som jag ville idag heller. Jag spelade in ett trumkomp och så satte jag mig för att lära in det andra. Men jag satt så pass länge att datorn somnade och det tål den inte. Så jag fick starta om och då försvann allt jag hade gjort. Så jag gjorde om igen och la ner sedan, men nu har jag första kompet på trioler.

Så inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: