söndag 18 augusti 2013

Söndag 18/8-2013 20:16

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt små kass natt igen. Sov illa fram till nio tiden sedan somnade jag inte igen. Kom ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten. Sedan gick jag igång med dammsugningen efter detta så var det hemsidan. Idag hade jag bara en att uppdatera men det tog tid för jag är så van att köra två har gjort detta under mer än två år nu. Så det gav uppdatering 301 på spotify sidan och 349 på startsidan. Så la upp på twitter och facebook med idag. Sedan efter detta så slöade jag fram till fyra tiden. Då jag gick igång med middagen hade idag kotletter med ris och såg på mina serier idag. Men en hade försvunnit tror jag för det var annat inspelat idag. Så mer? Skall ta och ta bort den inspelningen en dag idag tror jag att jag gör det, efter bloggen. Så mer? Jo jag fick inget samtal igår så ingen storvinst men kanske lite ni får veta på twitter idag om det gav nått eller så imonn om det inte gav nått. Mer? Har spanat på Adobe idag igen och vi får se till lördag eller var det söndag om jag har pengar att göra det eller inte. Så har jag runt 1300 kvar eller mer så kommer jag slå till. Så återkommer med mera om detta till söndag tror jag att det var. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn.

TRÄNING: Japp har packat en väska idag och är redo för träningen imonn.

ROMAN: Ja skall köra detta jag nu gör tills jag får svar från förlagen det skall komma tror jag runt den 25è. Då skall jag ta beslut för vad jag skall göra sedan.

MUSIK: Ja onsdag hoppas jag kunna köra lite på denna punkt igen, vi får se hur det går med det.

Jaha dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: