onsdag 14 augusti 2013

Onsdag 14/8-2013 20:11

DAG: Jaha natt igen då ja och en kass sådan igen. Vaknade ett otal gånger fram till tio tiden. Efter detta så låg jag till elva innan jag gick upp och fick i mig frukosten. Så efter detta så gick jag igång med romanen, körde från tolv till 13:30 men det gick så där idag. Så efter detta så såg jag att jag inte hade nått att göra så jag pillade lite med datorn. Spelade lite och sånt. Så sedan någon gång så hade denna datorn startat om för det var uppdateringar så jag fick igång musikdatorn med och uppdaterad den med. Så men det var efter middagen som jag gick igång med till lite innan fyra. Hade idag hamburgare och klyft och rätt mycket ketchup. Såg min serie sedan en film som var rätt kass men nu har jag sett den. Så mer? Jo det är lotto idag men de har inte ringt så ingen storvinst men kanske lite ni får se imonn på twitter. Eller så till fredag på bloggen om den inte gav nått. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn med mera då.

TRÄNING: Ja har inte packat väskan idag men skall göra det nu efter bloggen. Har lite ont i axeln men tror det är muskler som jag inte har använt förut.

ROMAN: Ja just nu går det illa trögt att köra har ingen större lust att göra nått. Men jag går ändå igenom lite smått och kommer lite fram också.

MUSIK: Nä det blev inte nått idag men kanske till fredag, vi får se.

Japp då var det slut för idag och jag säger att jag har känt av yrseln idag med men lite bättre kanske det är. Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: