lördag 3 augusti 2013

Lördag 3/8-2013 20:11

DAG: Jaha natt igen då ja och en kass sådan igen, vaknade till fem och trettio sedan sex och trettio efter detta så somnade jag inte igen. Låg i sängen till åtta innan jag gick upp och fick i mig frukosten sedan så la jag mig igen till nio tiden men kunde inte somna igen. Så jag gick upp och till 10:30 gick jag igång med romanen, körde den idag fram till 12:00 då jag gick igång med träningsmaten. Så gjorde idag kassler med råstekt potatis stekte en femton potatisar men skulle nog ha gjort mer men jag fick inte plats med mer i askarna. Så jag tog femton så hoppas jag att det stoppar lite iallafall. Så sedan till tre tiden gick jag igång med storstretchen. Efter denna så var det middag hade idag kotletter med pommes och pepparsås. Såg en film idag men först en serie sedan filmen men det var störningar på den med. En bit in så var det lite kasst att se. Så sedan till sex tiden så fick jag i mig en mjukis efter som jag var så tidig idag med att gå upp. Brukar inte ta detta annars på lördagar. Så mer? Jo jag tror jag har bestämt mig för att köpa nya Adobe CC men skall se om det går ihop till denna månaden gör det det då köper jag det nog. Så måste jag köpa böcker med kommer gå på en 300-400 för en bok och så finns inte alla böcker här i Sverige heller. Men köper jag så skall jag ringa och höra mig för för jag måste läsa på allt innan jag kan. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn.

TRÄNING: Japp storstretch idag igen och lite små segt igen men det gick bra idag.

ROMAN: Ja tidig start idag och lite små slött efter kass natt men fick ändå mina en och en halv sida gjort idag.

MUSIK: Ja till tisdag hoppas jag att jag kan få gå igång igen och göra om kompet. Vi får se hur det går med det.

Japps det är dags att säga Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: