söndag 4 augusti 2013

Söndag 4/8-2013 20:11

DAG: Jaha till natt igen då och en rätt kass sådan igen vaknade till fem tiden sedan ett otal gånger fram till elva tiden då jag gick upp. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med att dammsuga. Efter detta så körde jag igång med hemsidan, som vanligt så hade inte NRJ uppdaterat så det gav 298 299 på spotify sidan och 346 347 på startsidan. La upp på facebook och twitter med idag. Så efter detta så ringde jag till morsan och fixade till en grej. Sedan så fick jag i mig en mjukis och spelade lite spel ett tag. Tills det var dags för middagen idag hade jag pepparbiffar med ris och pepparsås såg min serie när jag åt detta. Men satt så länge idag att jag inte fick i mig lunch alls hoppade detta idag. Så mer? Jo det är lotto men ingen storvinst för de ringde inte igår men kanske lite. Ni får veta på twitter om det gav nått idag eller så imonn på bloggen om det inte gav nått. Sedan så satt jag ett bra tag idag och läste ur under kupolen. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn med mera strunt.

TRÄNING: Ja har packat väskan idag och är redo för träningen imonn.

ROMAN: Ja vad jag skall hitta på efter denna runda vet jag inte men hoppas att jag kommer på nått.

MUSIK: Ja som jag sa hoppas jag på tisdag på denna punkt hoppas jag att jag får till det som det skall vara då.

Japp dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: