måndag 19 augusti 2013

Måndag 19/8-2013 20:05

DAG: Jaha natt igen då ja och en rätt små kas sådan igen. Vaknade ett antal gånger fram till nio tiden efter detta så sov jag inte mer. Kom ur sägen till elva och fick i mig frukosten. Sedan gick jag igång med romanen körde den fram till ett sedan från två till tre. Så sedan så spanade jag lite till på Adobe och så stack jag till träningen sedan hem igen. Stretch och så middag på det och idag var inte maten alls god idag så jag fick inte i mig allt idag. Såg på family guy när jag åt. Så mer? Lite små kass dag idag för jag var seg idag kände jag sedan när jag stack till träningen. Kort blogg idag jo jag vann inte nått på lott igår ja till i lördags.

TRÄNING: Ja var trött idag men jag kände inte av det innan men jag var tio minuter sen idag och kände  mig lite små hängig under hela träningen idag.

ROMAN: Ja det går lite trögt nu men lite får jag ändå gjort så det är väl okey då.

MUSIK: Ja vi får se tills imonn om jag får nått gjort eller inte. Kommer igen imonn med mera då.

Japp inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: