onsdag 28 augusti 2013

Onsdag 28/8-2013 20:13

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt kass sådan inatt. Sov dåligt och sedan till morgonen så sov jag i korta stunder tills jag gick upp till elva tiden. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen. Körde den idag fram till 13:30 då jag satte igång med musiken. Det gick inte alls som jag ville idag och höll på med detta fram till 15:00 då jag gick igång med middagen. Hade idag kotletter med pommes och såg mina serier idag när jag åt. Efter detta så fick jag i mig en mjukis istället för lunch idag. Sedan satte jag mig och läste ur under kupolen ett par kapitel blev det idag. Så mer? Jo det är lotto men de har inte ringt så ingen storvinst men kanske lite. Ni får veta idag på twitter eller så imonn på twitter eller tills fredag på bloggen om det inte gav nått. Så mer? Nä en rätt kass dag idag men den var bra innan jag gick igång med musiken. Jo så fick jag tag i trumkompisen igår kväll vi skall träffas till tisdag nästa vecka för en kopp java.

TRÄNING: Ja har packat väskan och är redo för träningen imonn.

ROMAN: Ja idag har jag kommit på vad jag skall göra sedan efter denna rundan. Har rätt mycket att lägga till sedan med så det kommer ta ett par månader tror jag att bli klar.

MUSIK: Ja idag kom jag igång med en gång efter romanen och jag satte mig och spelade in men så uppdaterades virusskyddet och ljudet försvann helt och hållet. Det fanns i andra program men inte i cubase jag har ingen aning om vad som hände men jag fick dra ett mail om det så hoppas jag få svar om ett tag. Så jag fick inget inspelat idag alls, suck.

Japp dags att säga Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: