tisdag 13 augusti 2013

Tisdag 13/8-2013 20:09

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass sådan igen. Vaknade ett otal gånger innan jag såg på klockan då var den fem. Sedan låg jag vaken till sju innan jag somnade igen. Sov då en halvtimme fram till halv åtta men lyckades somna igen fram till nio. Låg sedan fram till elva innan jag gick upp och fick i mig frukosten. Så satte jag igång med romanen det gick inte så bra idag med detta men slutade till 13:30. Då stack jag till ICA för att handla lite sedan hem igen. Så fick upp varorna och så drog jag igång musikdatorn igen. Jag har två grafikkort så jag kollade den andra och det var inte uppdaterat som det skulle. Men jag tror ändå att det är biosen som inte är uppdaterad skall ta och ringa en dag om detta. Så till halv fyra tiden så gick jag igång med middagen, hade idag kotletter med strips. Som jag idag köpte brukar köra pommes men idag så köpte jag en påse med detta med, för jag köpte pommes med. Så mer? Jo när jag åt detta så satt jag och spanade in mina serier det var två idag. Tills imonn har jag en film som jag skall se. Så mer? Jo det gäller Adobe som jag har tänkt köpa tills den siste. Om jag har nog med pengar vill säga skall kolla detta denna månaden då jag har försäkringen med. Så mer? Jo jag satte mig och läste ur under kupolen ett par kapitel idag med. Men jag tog ingen lunch idag fick i mig lite gifflar idag till kaffet så jag var mätt.

TRÄNING: Ja skall till torsdag köra igen hoppas på bra sömn till den dagen så skall det nog gå bra.

ROMAN: Ja idag var jag seg och gjorde inte många knop på denna punkt. Sov nog sämre än jag trodde inatt.

MUSIK: Ja uppdaterade lite idag men skall se tills imonn om jag kan få till lite till. Men det är ju problem med att den inte kan somna som gör att allt försvinner som jag måste lösa med. Vi får se när jag kan göra detta kanske imonn vi får se.

Japp dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: