torsdag 22 augusti 2013

Torsdag 22/8-2013 20:17

DAG: Jaha idag så kom jag på varför jag hade ont i ryggen så i morse till tio tiden så kom jag ur sängen och gjorde något åt det. Jag får ont för att jag sitter i soffan och gör romanen. Så jag röjde i teckningshörnan och satte mig där idag. Så kommer det förhoppningsvis gå över tillslut i ryggen. Så och natten? Ja den var så där men ganska okey. Så efter detta så fick jag i mig frukosten och gick igång med romanen. Körde den fram till ett sedan igen från två till tre. Så mer? Jo till fyra tiden så stack jag till träningen igen som vanligt och sedan hem igen och stretch. Och så middag på det idag smakade det lite bättre och jag åt lite mer idag men kommer inte ha det igen på länge. Fick fram ett recept igår på nytt som jag skall göra till lördag får vi se om det blir gott. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn med mera då. Jo lotto fick inget samtal och inget på mail igår så jag får veta idag se på twitter om det gav nått. Eller så får ni veta imonn på bloggen.

TRÄNING: Ja idag var jag bättre i tid och allt gick bra idag.

ROMAN: Ja körde mina en och en halvtimme idag och det gick bra även om det var ny plats och jag kunde inte slappa som jag gjorde innan i soffan. Men jag vänjer mig snart hoppas jag.

MUSIK: Ja till onsdag hoppas jag att jag kan lägga en signal till tisdag så skall jag klippa mig.

Nu var det slut för idag och jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: