fredag 30 november 2012

Fredag 30/11-2012 20:18

DAG: Idag är jag sen men jag fastande på ett spel just innan jag skulle gå igång. Så natten då ja och sov så där inatt vaknade ett antal gånger fram till tio efter detta så somnade jag inte om igen. Kom ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten sedan gick jag igång med romanen. Nja inte riktigt jag fastande framför datorn idag så jag kom inte igång förrän till halv ett. Så jag körde idag fram till två stället för 13:30 som jag brukar göra. Så efter detta så stack jag till ICA för att handla lite och så hem igen. Jag gick igång med middagen till fyra tiden och satte mig för att äta till 16:30 tiden. Hade idag köttbullar med pommes och rätt mycket ketchup med. Såg mina serier idag när jag åt det var rätt många även om en har slutat för säsongen. Så mer? Jo jag vann inte nått igår heller när jag såg på lotto men tills lördag då smäller det till det känner jag på mig. Eller hur? Kallt idag jag fick ta på mig en extra tröja idag har haft innan bara t-shirt men idag så var det så pass kallt att jag fick på mig lite till. Skall nog snart börja med handskar med men inte än på ett tag. Så mer? Nä inget mer idag kan inte komma på mer idag. Men en rätt okey dag idag.

TRÄNING: Ja träningen gick bra igår och jag fick upp tempot igen så jag inte blir så sen.

ROMAN: Ja idag kom jag på rätt mycket men har inte gjort något åt det ännu. Måste gå tillbaks igen för att fixa till detta så jag kör framåt tills jag kommer till slutet sedan kör jag igen. Men det gick bra idag efter rätt okey natt trotts att det var dag efter träningen.

Så inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: