torsdag 22 november 2012

Torsdag 22/11-2012 20:06

DAG: Jaha natt igen och en jävligt kass sådan med, tog den starka tabletten men kunde inte somna alls igår. Låg till fyra tiden innan jag tillslut lyckades somna. Så sov jag en timme fram till fem sedan en timme fram till sex och till sju så ringde klockan och jag kom upp. Fick fram ett samtal till den och till åtta så ringde de upp. Fick tid till 12:30 och jag måste ta annan propp om jag inte skall få det igen. Så jag köpte ett par men de gick inte alls så jag skall imonn till Järntorget och köpa lurar så hoppas jag att jag kan sova med dem. Så måste jag tillbaks igen till läkarcentralen till tisdag och skölja igen. Jag fick droppar som jag skulle ta i två tre dagar så skall det gå bort. Så sedan hem och när jag kom hem så gick jag igång med lunchen och sedan så la jag mig på sängen. Men låg inte så länge idag en timme sedan gick jag upp igen. Och till fyra tiden så stack jag till träningen, tränade och så hem och stretchade och så middag på det. Idag smakade maten kasst och jag åt inte upp men det har med att jag sov kasst och fick gå upp till sju. Så mer? Jo jag såg på family guy när jag åt och jag vann inte nått på lotto heller. Jo så hade jag tagit bort twitter på bloggen med av misstag men la upp det igår igen så ni finns den igen på bloggen. Mer? Nä inte idag.

TRÄNING: Japp körde idag och det gick rätt bra men jag var illa sen idag så jag skippade lite av cykeln idag en tio minuter kapade jag. Men jag är ändå nöjd med att jag kunde köra alls idag.

ROMAN: Ja vi får se om jag kan få något så jag kan sova tills lördag så skall jag köra igen.

Nä nog för idag och jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: