onsdag 21 november 2012

Onsdag 21/11-2012 20:02

DAG: Jaha natt igen då och en kass natt igen massor av vak och nästan ingen sömn alls. Kom ur sängen till tolv tiden och drog igång med romanen. Men hade illa svårt idag att fokusera idag sedan ringde telefonen och efter detta så la jag ner. Jag kunde inte komma igång igen efter detta så jag ringde till läkarcentralen och de skulle ringa tillbaks igen till halv tre tiden. Så jag stack ut och handlade lite sedan hem igen. Och när de ringde så sa hon att jag måste upp till sju imonn och ringa igen. Så imonn kommer dagen gå åt skogen men jag hoppas jag kan träna iallafall. Så mer? Ja det är inte mer denna dag kass sådan med. Så jo det är lotto idag och de har inte ringt ännu så ingen storvinst men kanske lite ni får veta på twitter.

TRÄNING: Ja har inte packat idag skall göra det nu efter bloggen.

ROMAN: Ja inget gjort idag men jag tar igen det tills lördag hoppas jag om jag inte måste smörja ett par dagar då kommer jag inte igen förrän det är över. Får se hur länge jag måste smörja och så får vi se om jag får något gjort sedan. Imonn blir inget gjort iallafall.

Japp inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar Ledsen

Inga kommentarer: