söndag 4 november 2012

Söndag 4/11-2012 20:15

DAG: Jaha natt igen och rätt kass sådan med somnade innan jag tog av mig lurarna igår och när jag vaknade så var jag tvungen att ta mig in på toan. Efter detta så var det svårt att somna igen men tillslut så somnade jag då var klockan runt två tre tiden. Sov sedan fram till sex sedan sju åtta och nio efter detta så vaknade jag till 12:30 tiden sen och efter tiden idag. Men rätt bra sömn efter att jag hade vakant klar idag. Fick i mig frukosten och drog igång med dammsugningen sedan. Efter detta så var det hemsidan som gällde på spotify sidan var det 219 220 och startsidan var det 257 258 och jag glömde lägga upp det på facebook och twitter gjorde det nu. Så efter detta så stekte jag träningsmaten och spelade lite på mobilen ett tag. Men sedan var det dags för middag hade idag karréer med pommes och såg sista serien på boxen. Har glömt att rengöra spisen igen idag men får göra det imonn efter romanen. Så mer? Jo jag vann inte storkovan igår för jag fick inget samtal men kanske lite ni får veta på twitter idag eller så imonn på bloggen om det inte gav nått. Så mer? Jo jag fick i mig lite lunch idag med och såg då lite på teven med men inget speciellt idag. Efter detta till sju tiden så satte jag mig att läsa lite ut duma key ett par kapitel blev det idag.

TRÄNING: Ja jag har packat väskan idag och är redo för träningen imonn.

ROMAN: Skulle tro att jag blir klar med denna omgången av romanen imonn men kommer gå på nästa med en gång sedan. Så jag har att göra imonn med och ett tag framöver.

Nä nu är det dag att säga Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: