tisdag 6 november 2012

Tisdag 6/11-2012 20:01

DAG: Jaha som vanligt till natten så även idag spelade spel igår när jag lyssnade på musik och det var inte bra. Sedan när jag skulle somna så proppade jag in propparna men det gjorde ont så jag fick ta ut dem igen. Och låg sedan vaken till fyra fem tiden innan jag tillslut lyckades somna. Så igår fick jag ett erbjudande från elgiganten som jag tänkte igår att jag skulle ta om jag inte sov så jag gjorde det. Efter frukosten så stack jag till stan och tänkte kanske finns det kvar, men det gjorde det inte så jag har inte fått nått alls gjort idag. En tur till stan helt i onödan men jag tänkte jag sticker när jag kommer upp. Det var till tio tiden men så snackade jag i telefon med så det tog tid. Så sedan när jag kom hem så gjorde jag inte nått på hela dan. Jo jag slog en signal när jag kom hem men efter det inget alls. En total kass dag idag men det tar jag igen tills imonn. Kan bara hoppas att jag kan få i propparna inatt. Så mer? Nä inget mer idag kommer igen imonn med mera då.

TRÄNING: Ja jag har skrivit upp till höjningen till nästa vecka så även skall jag göra till torsdag.

ROMAN: Japp denna dagen gick åt skogen men det tar jag igen imonn. Men jag skall skriva ner det jag har gjort imonn så det kommer in i datorn. Tänkte annat igår men måste få in det i datorn innan jag går på det igen. Så tar ett par dagar det tre kanske så går jag på det igen.

Nä slut för idag och tack för idag så ses vi igen imonn. Jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: