onsdag 28 november 2012

Onsdag 28/11-2012 20:08

DAG: Jaha rätt bra natt men jag vaknade till tre sedan sex efter detta så gick det inte att somna om igen. Så jag kom ur sängen till åtta tiden och fick i mig en extra stor frukost idag. Sedan så gjorde jag inte mycket fram tills jag kom på att jag skulle skaffa viaplay. Det är gratis en månad så jag tänkte får se vad de har. Men det är som vanligt när det gäller play tjänster inte så mycket att ha ett par går att se men sedan. Så jag kommer göra som jag gjorde med netflix stänga av det innan det tar pengar av mig. Så mer. Jo sedan till 12:30 tiden så stack jag till ICA för att handla lite fick med mig allt jag skulle sedan hem igen. Då var klockan runt 13:30 tiden och jag kom inte på nått att göra så jag satte mig och såg en film på viaplay. Så när den var klar så gick jag igång med middagen. Och filmen var inget vidare heller så det var tur att det var gratis. Så hade idag kotletter med pommes och såg mina serier när jag åt. Satt ända till sex idag innan jag kom ur fåtöljen och fick ont i nacken av det med. Om det inte är den nya sängen trodde att jag skulle få ont i korsryggen men det kan ha satt sig i nacken. Får ta ett par tabletter innan jag lägger mig så jag kan somna. Så mer? Nä kommer inte på mer idag så vi ses igen imonn.

TRÄNING: Ja idag har jag packat och är redo för träningen imonn. Sedan till nästa vecka så kommer jag rotera igen så jag kör framifrån igen.

ROMAN: Ja om allt går som jag vill så kör jag igen imonn då vi hoppas på bra sömn så skall det nog gå bra.

Nä idag var det inget mer så jag säger bara Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: