fredag 23 november 2012

Fredag 23/11-2012 20:10

DAG: Jaha inatt igen då och en rätt kass igen men jag kan inte ha proppar så det är inte mycket att göra åt. Kom till sans till elva tiden men tänkte jag ligger längre idag skall inte upp förrän till tolv för att få in tvätten. Men grannen gick igång med musik och jag fick ta mig upp ändå. Hann inte med frukosten idag innan jag gick ner för jag var seg så jag tog frukosten efter jag var nere med tvätten. Så till kvart i ett så slog jag igång båda datorerna och stack sedan till stan för att handla lite grejer för att kunna sova men tror inte att det gör skillnad när jag testade dem idag måste nog ha proppar ändå. Så sedan på vägen hem så stannade jag på ICA och handlade lite sedan hem igen. Så skall imonn få ny säng morsan ringde och de hade köpt en ny som kommer imonn mellan 15:30 till 17:30 just när jag skall äta. Men jag hoppas att den kommer efter 16:00 så hinner jag med det. Så kom hem och så drog jag igång med middagen efter att jag hade fått upp tvätten. Hade idag kotletter med pommes och såg mina serier idag men fick lämna ett par tills imonn. Så imonn efter jag fått sängen så skall jag ta upp den gamla på vinden och sätta på benen på den nya. Så mer? Jo jag kanske köper lite till så jag kan ha proppar i imonn skall ut och köpa lite på ICA imonn så skall jag nog ta mig in på apoteket med tror jag. Så mer? Nä nog för idag kommer igen imonn.

TRÄNING: Ja då är det storstretch imonn om jag hinner med det kommer sängen så lägger jag ner.

ROMAN: Ja vi får se om jag kan köra imonn men jag hoppas jag kan sova så pass mycket att jag kan köra imonn. Suck det är ett problem detta med sömnen och propparna.

Nä nu är det inte mer kvar än Tjingelng! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: