måndag 26 november 2012

Måndag 26/11-2012 20:15

DAG: Jaha natt då ja och en väldig bra sådan inatt, igår när jag la mig för att varva ner så somnade jag. Kom upp till 22:20 och borstade tänderna snabbt och la mig igen. Och lyckades somna igen rätt bra vaknade bara ett par gånger och tillslut till tio tiden. Kom ur sängen till elva och fick i mig frukosten, så till 12:20 så drog jag till läkarcentralen och fick ut proppen. Sedan hem och gick igång med lunchen med en gång när jag kom hem. Efter detta så körde jag igång med romanen och skrev idag en timme. Sedan var det bara att vänta på att klockan skulle slå fyra. När den gjorde detta så stack jag till träningen, tränade sedan hem och stretch och så middag på det. Sätt illa länge idag och det är därför jag är så sen idag. Men en bra dag idag och lite mer hjälp fick jag om öronen idag. Så mer? Jo imonn är det klippning och så skall jag köpa lite mat skall köpa allt utom kött imonn så kan jag handla lugnt till onsdag. Så mer? Jo jag vann inget på lotto men till denna veckan så kommer det smälla till. Eller hur?

TRÄNING: Ja körde idag och det gick bra var bara en minut sen idag så jag hade fått upp tempot idag.

ROMAN: Ja trotts att jag stack till läkarcentralen så körde jag en timme idag. En bra dag idag.

Så inte mer att säga så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: