tisdag 27 november 2012

Tisdag 27/11-2012 20:06

DAG: Jaha natt igen då ja och en rätt bra sådan med, jag använder nya proppar i silicon som jag sätter fast mot örat inte inne i det. Så jag tror inte jag kommer ha problem med att jag trycker in det i örat. Sov inatt rätt bra och vaknade bara ett par gånger sist till tio tiden. Men låg kvar i sängen till halv tolv tiden innan jag gick upp. Fick i mig frukosten och så till lite efter tolv så stack jag till klippningen. Innan detta så hade jag skrivit en lista på vad jag skulle köpa på ICA. Så efter klippningen så stack jag till ICA nej innan dess så stannade jag på posten och hämtade mitt minneskort som jag beställde för över två månader sedan. Jag tog det och så stack jag till ICA, köpte allt idag som inte är kött det skall jag köpa imonn. Men när jag kom hem så upptäckte jag att jag hade glömt ris och hamburgare så jag stack ut igen. Så sedan hemma så fick jag i kortet i mobilen och laddade in spotify i den. Men det gick inte att göra så den sparade på det nya kortet den la allt i C. Så jag gick upp och såg på deras hemsidan och man fick gå runt detta så jag fick avinstallera och sedan installera en gamma fil och sedan lägga till lagringen på den nya minnes kortet. Sedan uppdatera igen och så fick jag det att fungera igen så nu sparas allt på det nya minnet. Så sedan när detta var klart så satte jag igång med middagen, då var klockan redan tre. Idag hade jag hamburgare och pommes med rätt mycket ketchup. Såg på mina serier idag när jag åt och satt så länge att jag inte åt lunch idag hoppade den. Köpte idag en stor förpackning med jos äpple jos två liter var det och det var väldigt gott. Så mer? Nä har inte mer att säga idag så jag säger hej för idag.

TRÄNING: Ja igår så glömde jag att säga att smärtan i ryggen har lagt sig på bara ett par dagar så försvann den nästan helt. Jag kände bara lite igår när jag stretchade så jag trodde nog att det skulle ta längre men inte heller.

ROMAN: Ja imonn så skall jag köpa mat kött närmare bestämt så blir nog inget på denna punkt imonn.

Så ja inget mer idag så jag säger som jag brukar göra Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: