lördag 1 december 2012

Lördag 1/12-2012 20:08

DAG: Jaha natt igen då ja och rätt okey men rätt många vak inatt. Vaknade sista gången till tio när klockan ringde innan dess så vaknade jag till halv tio men somnade om igen. Så till tio så kom jag upp och med en gång så körde jag hemsidan jag la upp statistik för november 2012. Dock så var inte hela statistiken med men jag uppskattar till mellan 600 till 700 besökare förra månaden. Så sedan fick jag i mig frukosten och så till 12:20 stack jag ner till vagnen. Laddade kortet till med 100 och åkte sedan med trean till Hagakyrkan. För träff med min trumkompis men det var smockfullt med folk idag det var marknad så vi tog oss till Järntorget och till en saluhall där och satte oss i ett kafé. Idag blev jag bjuden på en kaffe och så satt vi och snackade om lite av varje. Till 13:30 så stack vi och jag fick skuts till Statoil i Olskroken. Och jag glömde att jag skulle handla och jag glömde att jag skulle fixa till träningsmaten. Så jag får göra det imonn istället efter dammsugningen och hemsidan. Så mer? Jo jag gick igång med middagen till halv fyra tiden innan detta så låg jag på sängen ett tag och kom inte alls ihåg att jag skulle göra träningsmaten. Så hade idag kotletter med pommes och såg på lite teve med när jag åt, en serie blev det idag. Så sedan till sex tiden så fick jag i mig lite lunch med och såg även då på lite teve. Så mer? Jo det är lotto idag så jag räknar med era tummar idag så får ni veta på twitter idag eller imonn. Om det inte gav nått så blir det till måndag på bloggen. Så mer? Jo jag fick ny musik som jag skall lyssna på imonn av min kompis. Så mer? Nä inget mer idag kommer igen imonn.

TRÄNING: Ja som jag inte sa lite längre upp så sket jag i denna punkt idag. Och ja jag glömde det idag jag la mig på sängen istället för att stretcha idag.

ROMAN: Ja och inget på denna punkt heller idag Men till måndag så kör jag igen.

Jaha dags att säga Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: