tisdag 11 december 2012

Tisdag 11/12-2012 20:09

DAG: Jaha natt igen då ja en rätt små kass natt sov rätt bra i början men till morgonen så vaknade jag ett antal gånger. Sist till nio tiden, men jag låg kvar och lyckades nog somna en stund till sedan. Men till tio så kom jag upp och drog i mig frukosten. Efter detta så gick jag igång med romanen, körde den idag fram till 13:30. Sedan så stack jag till ICA för att handla lite fick ta ut lite pengar idag. Sedan hem igen och gjorde inte nått fram till tre tiden då jag gick igång med middagen. Hade idag nått som jag tror var karréer men jag vet inte det var inget riktigt stycke idag utan något annat. Det var inte så stort heller men jag stekte det ändå och det gick ner. Så mer? Jo jag åt och såg mina serier idag men jag har en film som jag skall se till söndag tänkte jag. Det är the girl ja flickan med draktatueringen eller nått sånt heter den har inte läst den som bok men skall se den som film. Så mer? Jo jag laddade ner en app till min bank idag så jag kan se mitt saldo utan att behöva logga in på datorn. Så mer? Nä inget mer idag kommer igen imonn med mera då.

TRÄNING: Japp körde utan lapp igår men det gick bra så skall vi se hur det går till torsdag.

ROMAN: Ja fick mina en och en halvtimme idag igen och det gick rätt bra idag även om jag var lite seg idag. Men jag kom på ett antal grejer att kolla upp idag som jag måste kolla längre fram i romanen.

Ja mer då? Inte mycket mer att säga idag än Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: