söndag 9 december 2012

Söndag 9/12-2012 20:17

DAG: Jaha natt igen och en rätt okey natt men rätt många vak på morgonen. Vakade ett antal gånger under morgonen men tillslut till tio så kom jag ur sängen. Fick i mig frukosten och drog igång med dammsugningen till halv tolv tiden. Efter detta så var det hemsidan som gällde idag var det uppdatering 229 230 på spotify sidan och 268 269 på startsidan. La upp på facebook och twitter med idag, var idag klar till 13:30 tiden och satte igång att se min serie med en gång. Dock fanns bara avsnitt 3 4 5 inte innan men jag såg dem idag sedan var det tid till middagen. Hade idag fiskpinnar och potatis och majonnäs och såg klart filmen idag när jag åt. Den sparade jag för den var okey. Så efter detta så la jag mig på sängen och låg till 18:30 då jag fick i mig en macka. Tog inga grönsaker idag bara macka. Såg på Discovery när jag åt detta och sedan la jag mig igen. Innan detta så spårade jag en släkting till mig hon hade inte med sig själv på Eniro så jag fick ta hitta där fanns hon och jag gick adressen och postnummer till henne. Skickade idag ett vykort till henne en kompis och morsan och farsan. Har inte gjort detta på länge nu men jag har inte haft råd att göra det men nu så. Så mer? Jo de ringde inte så ingen storvinst men lite kanske ni får veta på twitter idag. Eller så imonn om det inte gav nått, som det brukar göra. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn med mera då.

TRÄNING: Japp väskan är packad och jag är redo för träningen imonn.

ROMAN: Ja då kör jag två timmar imonn igen så hoppas vi på sömn så skall det nog gå bra.

Ja då skall vi se om jag kan spela trummor imonn då eller vad grannen säger. Mer om detta imonn nu säger jag Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: