fredag 21 december 2012

Fredag 21/12-2012 20:04

DAG: Jaha natt igen då och en rejält kass sådan igen, somnade som jag skulle till ett tiden men sedan efter detta var det inte som det brukar. Jag vaknade ett antal gånger av att öronen gjorde ont och en gång när jag vaknade så hade jag illa ont i magen. Jag fick tillslut ta mig in på toan och sätta mig satt nog en timme där inne men jag spydde inte som tur var. Så efter detta kom jag på darriga ben till sängen och la mig igen. Och då kom jag fram till slutsatsen att jag inte kan ha proppar i måste väja mig av med det. Jag kan inte ha dem i mer än i ett par dagar innan sår bildas om det är allergi eller vad det nu är. Troligen är det psoriasis eller mjälleksem som gör att jag får sår och det finns inget annat sätt än att jag inte har dem. Så jag kommer sova illa dåligt men förhoppningsvis så kan jag sova tillslut. När jag har vant mig vid ljudet hoppas jag. Så en kass natt men från fem tiden så gick det inte att somna om igen så jag låg vaken till tio tiden innan jag gick upp. Fick i mig frukosten och sedan var det bara att vänta på att klockan skulle slå tolv. När den gjorde detta så stack jag ner med tvätten och la in den, sedan upp igen. Gjorde inte mycket fram till ett då jag stack ner och hängde upp den samma. Sedan upp igen och så stack jag till ICA men stannade på vägen i kiosken och köpte lite där med. Nu är mina pengar slut med har 20 kvar. Men jag får mer så det är lugnt fram över. Så mer? Jo jag kom hem från ICA och la in varorna och så väntade jag på att klockan skulle slå kvart i fyra. När detta hände så stack jag ner och hämtade upp tvätten och gick igång med middagen. Hade idag karréer med pommes och såg mina serier idag. Och satt så länge idag att jag missade lunchen det var många att se och så var jag sen eftersom jag tog upp tvätten. Så mer? Ja vi får se hur jag sover tills imonn om jag kan göra nått alls imonn. Vi hoppas på det sedan har grannarna fest med så vi får se hur länge de håller på med. Inte allt för länge hoppas jag, nä nu är det slut för idag kommer igen imonn med mera då. Jo musik med fick ett svar från företaget men inte det jag ville de svarade inte på frågan utan en annan. Och jag orkade inte mer med dem vi får se när drivrutinen kommer troligen inte innan mars om jag inte förstod dem fel, det kommer ta sin lilla tid.

TRÄNING: Ja då skall jag köra en storstretch imonn då men vi får se om jag sover alls inatt. Vi hoppas på det.

ROMAN: Som jag sa innan så får vi se vad som händer under natten om jag kan göra nått på denna punkt imonn. Vi hoppas på det.

Japp inte mer att orda idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: